poniedziałek, Czerwiec 18, 2018

Liczba rodzajów stojaków oferowanych przez producenta stojaków reklamowych jest bardzo duża. Wśród nich są stojaki na ulotki, które zdają się być najpopularniejsze. Czym się one charakteryzują? Jak je wybierać? Czy stojaki na ulotki są takie same jak stojaki na foldery?

Metal czy plastik?

Najważniejsza kwestia to podjęcie decyzji o wyborze metalowych lub plastikowych stojaków. Dzisiaj producent stojaków reklamowych zdecydowanie więcej sprzedaje tych pierwszych, z tej prostej przyczyny, że są po prostu o wiele solidniejsze. Niemniej jednak, nie oznacza to wcale, że stojaków plastikowych nikt nie kupuje.

Jeśli stojaki są potrzebne na dłuższy okres czasu, lepiej zdecydować się na metal. Można mieć wtedy pewność, że w między czasie stojakom nic się nie stanie. Wybierając stojaki plastikowe nie można być natomiast pewnym tego, że po pierwszym czy drugim użyciu nie ulegną na przykład złamaniu. Jednakże, jeśli chodzi o pojedyncze użycie stojaków, lepiej kupić od producenta stojaków reklamowych te z plastiku, ze względu na ich zdecydowanie niższą cenę.

Konstrukcja stojaków

Warto zauważyć, że producent stojaków reklamowych sprzedaje dzisiaj nie tylko stojaki z różnych materiałów, ale również w różnych kształtach. Konstrukcje są bardzo rozmaite. Wszystko zależy bowiem od tego, jaki kształt mają ulotki bądź też foldery, jakie docelowo mają być umieszczane na danych stojakach.

Kolor i prezencja

Pozornie mogłoby się wydawać, że nie ma większego znaczenia kolor stojaków. Również ich prezencja nie powinna mieć większego znaczenia, gdyż służą tylko do tego, aby było na czym umieścić ulotki. Okazuje się jednak, że tak naprawdę to jak wyglądają stojaki ma olbrzymie znaczenie.

Rzecz w tym, że stojaki reklamowe często same w sobie są produktem marketingowym. Jeśli firma używa bowiem brzydkich, starych stojaków, to raczej nie wzbudza dobrych skojarzeń. Co innego, jeśli stojaki są eleganckie i dobrze się prezentują. Warto również rozważyć zamówienie u producenta stojaków reklamowych z logo firmy.

Kto i gdzie korzysta ze stojaków?

Jak się okazuje, stojaki są wykorzystywane w zasadzie wszędzie. Spotkać można je w sklepach, gdzie przechowywane są na nich gazetki reklamowe. Również w bankach zwykle znajdują się stojaki, z których klienci mogą zabierać foldery z ofertami. Co więcej, również na ulicach pojawiają się stojaki reklamowe. Korzystają z nich tam osoby, które rozdają pieszym ulotki albo gazety. Ponadto, trudno sobie również wyobrazić stoisko na targach handlowych, przy którym nie znajdowałby się stojak reklamowy.

Artykuł zrealizowany przy współpracy z brooklyn.pl/.

Tags: ,

Related Article

No Related Article